The Man with the Golden Arm
Naast het maken van meesterwerk na meesterwerk stond de geëmigreerde Oostenrijkse auteur Otto Preminger bekend dat hij de Amerikaanse censuur op de proef stelde. Probeer deze eens: Frank Sinatra als drugsverslaafde! Onberispelijk goede films, legendarische rollen en een onvergetelijke soundtrack.