The Mirror
Andrei Tarkovski’s meest autobiografische film, een meditatie over de ongrijpbaarheid van het geheugen, buigt tijd en ruimte via collectieve en persoonlijke geschiedenissen. De reis tussen kindertijd en volwassenheid, weergegeven in droomachtige beelden, verheft zich tot een mystiek niveau.