The Moment
Popster Charli xcx beleeft een moment van wereldwijde bekendheid nu haar album Brat een culturele golf teweegbrengt en een grote arena-tournee in het verschiet ligt. Naarmate de publieke aandacht toeneemt, neemt ook de druk, zelfkritiek en de uitdaging om het momentum vast te houden toe.
Aidan Zamiri’s ultra-stijlvolle contrafeitelijke mockumentary is een herleving van het tijdgeestbepalende album Brat van Charli XCX. Deze slimme popculturele postmortem, bedacht door en met in de superster zelf, stelt de vraag: wat gebeurt er als het feest voorbij is?