The Nest
Sean Durkin ontmaskert de illusoire overdaad van de jaren ’80. The Nest is als een decadente traktatie met een giftige kern, met uitmuntend acteerwerk van Jude Law en Carrie Coon die met hun bijtende repliek dit een must-see toevoegen aan het pantheon van giftige filmhuwelijken.