THE NEW GIRLFRIEND
Chabrol’s La cérémonie deed het ook al, maar de duivelse genre-filmmaker Ozon bewerkte een misdaadroman van Ruth Rendell tot een stijlvolle erotische thriller. The New Girlfriend is een complex melodrama met een dubbel plot, wat genderrollen betwist. Met in de hoofdrol Romain Duris.