THE NIGHT
Tijdens een slapeloze nacht in Hong Kong ging grootmeester Tsai Ming-liang de straat op om dit rustgevende stedelijke slaapliedje te filmen. The Night, geïnspireerd door een populair Chinees liedje, is zijn nieuwe korte film waarin de nachtelijke vignetten zich ontvouwen als een half herinnerde dag.