The North Star
Een klein Oekraïens dorpje wordt aangevallen door de nazi’s. Erich von Stroheim, een kwaadaardige Duitse dokter, haalt de kinderen uit het dorp en gebruikt ze voor bloedtransfusies voor gewonde Duitse soldaten. Maar wanneer de kinderen beginnen te sterven, organiseren de dorpelingen een aanval.