The Party
Een satire over de toestand van het land van waaghals Sally Potter (Orlando). Deze levendige en donkere komedie bruist van de verrassingen en geheimen. Party is gefilmd in zwart-wit met een sterrencast aangevoerd door een statige Kristin Scott Thomas en een adembenemende Patricia Clarkson.