Levenslessen krijgen vleugels in Peter Cattaneo’s populaire juweeltje, met een verrukkelijke Steve Coogan als een vis op het droge in het Buenos Aires van de jaren 70. Net zo opzwepend als Dead Poets Society bestrijdt deze klassikale komedie angst en politiek geweld met de kracht van vriendschap.