THE PLEASURE OF LOVE
Hoewel een eiland vol met lustige verleidsters klinkt als een ultieme mannelijke fantasie, verandert deze satirische en surrealistische Nelly Kaplan film dat paradijs in een nachtmerrie. Met hun erotische controle over een Don Juan, ondermijnen de verleidsters de regels van de aantrekkingskracht.