The Prize of Peril
In een nabije toekomst vol gewelddadig entertainment, biedt een tv-spelshow deelnemers een miljoen als ze het overleven om door vijf achtervolgers door de stad te worden opgejaagd. Niemand heeft ooit gewonnen, maar de werkloze François Jacquemard besluit het levensveranderende risico te nemen.
De sadistische neigingen van entertainment worden dodelijk in Yves Boissets reality-tv-thriller. Deze gemene satire, gebaseerd op een vooruitstrevend verhaal van Robert Sheckley, speelt een dystopisch kat-en-muisspel tegen de achtergrond van het grimmige betonnen modernisme van het Oostblok.