The Return
Een meester in familiedrama’s: Andrei Zvyagintsev (Leviathan, Loveless) maakte furore met zijn veelbelovende debuutfilm. Deze spookachtige reis won de Gouden Leeuw op het Filmfestival van Venetië en bewees dat hij een rijzende ster in de Russische filmwereld is.