The Rider
Na een traumatisch hersenletsel wordt rodeoster Brady gedwongen om zijn passie en carrière op te geven en daarmee zijn gezin financieel onder druk te zetten. Terwijl hij worstelt met zijn nieuwe leven, probeert hij opnieuw te definiëren wat het betekent om een man te zijn in het hart van Amerika.
In een meesterlijke blend van documentaire en fictie spelen de karakters uit The Rider zichzelf als intieme hervertelling van hun eigen levens. In Chloe Zhao’s hedendaagse blik op het Western-genre wordt de geestelijke gezondheid en de druk van mannelijkheid verkend.