The Salt Path
Als getrouwd stel dat moeilijke tijden doormaakt, domineren Gillian Anderson en Jason Isaacs het scherm in deze meeslepende verfilming van een bestseller. Van mistige heidevelden tot dramatische kliffen, de ruige schoonheid van het Britse landschap, en de menselijke geest, werken betoverend.