Marcelo is een vader die op de vlucht is voor een mysterieus verleden. Wanneer hij tijdens carnaval in Recife aankomt, raakt hij verstrikt in een wereld van kleur, lawaai en onvergetelijke personages. Naarmate de stad intenser wordt, begint Marcelo’s plek in het ingewikkelde web duidelijk te worden.