The Sisters Brothers
Oregon, 1851. Op het hoogtepunt van de goudkoorts moeten de beruchte revolverhelden Charlie en Eli Sisters het vuile werk van hun schurkachtige baas opknappen. Ze worden ingehuurd om een ongrijpbare goudzoeker met een cruciaal geheim op te sporen en beginnen aan een uitdagende zoektocht.
Wie had ooit gedacht dat de Franse filmmaker Jacques Audiard (Un Prophète, De rouille et d’os) een western zou regisseren met Joaquin Phoenix & John C. Reilly als ruziënde broers? Het verrassende The Sisters Brothers is een leuke en ontroerende herbewerking van een hypermasculien genre.