The Smashing Machine
Met een rol die maar weinig anderen zouden kunnen evenaren, brengt voormalig worstelaar Dwayne “The Rock” Johnson de gekwetste menselijkheid naar voren in dit verhaal over vechter Mark Kerr. Na het succes van Uncut Gems en The Curse, raakt Benny Safdie’s zoekende solodebuut als een linkse directe.