The Souvenir
Julie is een jonge filmstudente die moeite heeft om richting aan haar leven te geven tot ze Anthony ontmoet. Er ontstaat een intense romance tussen hen, maar naarmate de relatie zich ontwikkelt, wordt het duidelijk dat Anthony niet helemaal eerlijk is, met mogelijk verwoestende gevolgen voor beiden.
De Britse regisseur Joanna Hogg put uit haar eigen herinneringen voor dit verbluffende werk vol hartverscheurende intimiteit. The Souvenir is een fascinerende analyse van privileges, artistieke creativiteit en eerste liefde, met de indrukwekkende Honor Swinton Byrne, Tilda Swinton en Tom Burke.