Na haar relatie met een manipulatieve oudere man ontrafelt filmstudente Julie haar beladen liefde voor hem door haar afstudeerfilm te maken. Hierin scheidt ze feit en fictie van elkaar en tegelijkertijd verzet ze zich tegen de beperkingen van de Londense wereld.
Voor de magnifieke afsluiting van haar autobiografische epos construeert Joanna Hogg een ingewikkeld emotioneel labyrint. Met Honor Swinton Byrne in de hoofdrol, trekt dit oogverblindende, reflexieve meesterwerk memoires en fantasie samen in een schitterende mijmering.