The State and Me
Rechter Josephine Praetorius-Camusot raakt in de war tijdens haar werk wanneer tijdens de viering van de Frans-Duitse betrekkingen een tentoonstelling na 150 jaar tot leven komt: de voortvluchtige componist Hans List, uit de Commune van Parijs, lijkt namelijk precies op haar!