The Taste of Things
Gerenommeerde kok Eugenie en fijnproever Dodin werken al 20 jaar samen. Terwijl hun relatie uitgroeit tot een romance, creëren ze gerechten die zelfs de beste chef-koks ter wereld imponeren. Omdat Eugenie zich niet wil binden, besluit Dodin voor haar te koken in de hoop haar hart te winnen.
Met Juliette Binoche en Benoît Magimel, barst deze verrukkelijk sensuele film van de romantiek en stralende kleuren. Trần Anh Hùng voegt de magie van het koken toe aan de magie van de cinema in een heerlijke melange en won Beste Regisseur in Cannes voor deze traktatie uit de belle époque.