THE TERRORIZERS
De beroemde regisseur Edward Yang (Yi Yi) toont de veranderende maatschappij en cultuur in Taipei in deze klassieker uit de stroming Nieuwe Taiwanese Cinema uit de jaren ‘80. Een mysterieuze puzzel met Yang’s vooruitziende blik, dit is een film die kunt blijven kijken.