The Third Murder
Voordat hij de Palm D’Or won met Shoplifters, regisseerde Hirokazu Koreeda deze genuanceerde en complexe misdaadthriller. De genreoverschrijdende whodunit maakt al snel plaats voor een diepere verkenning van waarheid, het geheugen en de kracht van de verhalen die we onszelf en anderen vertellen.