Wanneer Steve Coogan door The Observer gevraagd wordt om de beste restaurants van het land te bezoeken, ziet hij dit als de uitgelezen kans om met zijn mooie vriendin te gaan. Maar als ze hem in de steek laat, heeft hij enkel zijn beste, maar vervelende, vriend Rob Brydon om hem te vergezellen.