Winter, Beiroet. Op een strand vol aangespoelde blikjes ontmoeten Lili en Michel elkaar. Wellicht kenden ze elkaar van vroeger. Terwijl ze worstelen om fragmenten van een onzeker verleden samen te brengen, komen herinneringen omhoog: terrorisme, explosies en het verdwijnen van een kind, Elena.
In Eric Baudelaire’s geïnspireerde samenwerking met Masao Adachi—de beruchte Japanse filmregisseur en lid van het Rode Leger—vormt de disconnectie tussen beeld en geluid een impressionistisch mozaïek van interpretaties. Is het een liefdesverhaal? Of de nasleep van een revolutie?