The Wife Master
Deze komedie over ‘green card’ huwelijken, gefilmd in vérité stijl, levert scherpe kritiek op de homofobe intolerantie binnen de Cambodjaanse gemeenschap en de absurditeiten van het immigratiesysteem in de VS. Ondanks de heftige thema’s, zorgen de acteerprestaties voor een verrukkelijk kijkstuk.