De wraakchiller van Chano Urueta doet denken aan Rebecca en Eyes Without a Face en is een angstaanjagende mix van gotische esthetiek en griezelige effecten. Pas op voor vreemde voetstappen in de nacht, spookachtige verschijningen en sinistere operatiekamers: niemand koestert meer wrok dan deze heks!