The Worst Person in the World
Julie staat op het punt dertig te worden en wordt geconfronteerd met een reeks keuzes die haar dwingen nieuwe perspectieven te zoeken voor haar leven in Oslo. Gedurende vier jaar navigeert ze door liefdesaffaires en existentiële onzekerheden terwijl ze voor zichzelf bepaalt wie ze wil worden.