The Zone of Interest
De commandant van Auschwitz, Rudolf Höss, en zijn vrouw Hedwig streven ernaar een perfect leven voor hun gezin op te bouwen in een huis en tuin naast het kamp. Wanneer een promotie alles wat het gezin heeft opgebouwd ongedaan dreigt te maken, weigert Hedwig hun droomhuis te verlaten.