There Will Be Blood
Paul Thomas Anderson (Boogie Nights, Punch-Drunk Love) regisseert deze losse bewerking van een Upton Sinclair roman over een meedogenloze olieman, die krachtig wordt gespeeld door Daniel Day-Lewis.