This Much I Know to Be True
Deze docu, begeleidend bij Andrew Dominiks film uit 2016 One More Time With Feeling, legt de creatieve relatie van Nick Cave en Warren Ellis vast terwijl ze nummers van twee van hun laatste studioalbums tot leven brengen: Ghosteen en Carnage. Met een exclusieve verschijning van Marianne Faithfull.
Andrew Dominik (Blonde) neemt ons mee naar een intiem optreden achter de schermen met de legendes Nick Cave en Warren Ellis (en een cameo van Marianne Faithfull!). Terwijl de muzikanten in een hypnotiserende cirkeldans bewegen, getuigt deze concertfilm van de zoektocht naar betekenis in duisternis.