Twee tienermeisjes uit het burgerlijke deel van Connecticut hernieuwen hun onwaarschijnlijke vriendschap na jaren van uit elkaar groeien. Daarbij komen ze erachter dat geen van beiden is wat ze lijkt te zijn, en dat een moord hun beider problemen zou kunnen oplossen.
Deze venijnige satire, waarin Anya Taylor-Joy en Olivia Cooke al vroeg hun talent lieten zien, bevat een perfecte Hitchcockiaanse moord. Thoroughbreds is een duister moralistisch verhaal in de ivoren torens van de Amerikaanse hogere middenklasse en is doordrenkt met Wes Anderson-achtige humor.