Three Monkeys
Three Monkeys won de prijs voor Beste Regisseur op Cannes. Het is een ontroerende, visueel onvergetelijke triomf voor de Turkse maestro Nuri Bilge Ceylan (Winter Sleep). Een betoverende noir uit de 21e eeuw, die Ceylan toont als erfgenaam van Michelangelo Antonioni’s ruimtes gevuld met mysterie.