De videoclip voor “Thru the Wire” van de Leningrad Cowboys. In de toekomst, ergens tussen Alabama en Utah, ontsnapt Nicky uit de gevangenis. In elke bar en hotel zoekt hij naar zijn vriendin. Ondertussen wordt hij achtervolgd door twee agenten.
Trench coats, hoeden en een dikke wolk van sigarettenlucht in deze vroege zwart-wit videoclip van Leningrad Cowboy. Kaurismäki gaat voor noir pastiche, terwijl de mannen hun bijdrage leveren met hun schorre zang en zwoele sax.