To Wong Foo, Thanks for Everything! Julie Newmar
De Manhattan-dragqueens Noxeema Jackson en Vida Boheme trekken naar Hollywood voor een missverkiezing en nemen hun protégé Chi-Chi Rodriguez mee op de lange rit. Na autopech komen ze vast te zitten in een plattelandsdorpje, waar hun schitterende persoonlijkheden vrienden en vijanden aantrekken.
Van de gewaagde casting van Patrick Swayze en Wesley Snipes tot de vernieuwende kijk op de roadmovie: de cultkomedie van Beeban Kidron bracht de dragcultuur naar het grote publiek. Dit oprechte verhaal over queer veerkracht, waarin vooroordelen met humor worden bestreden, opent harten en geesten.