Deze obsceen bloederige en opvallend ontroerende film combineert romantische komedie met body horror en laat het echte echtpaar Dave Franco en Alison Brie door een hel gaan. Together doet denken aan de films van John Carpenter en de ziekelijke mutaties verscheuren je zenuwen als een cirkelzaag.