Total Recall
In 2084 wordt bouwvakker Doug Quaid gekweld door dromen van Mars. Om een indruk te krijgen van de rode planeet boekt hij een virtuele vakantie bij het bedrijf Recall Inc., dat een kunstmatige herinnering in zijn hersenen implanteert. Maar tijdens de procedure gaat er iets vreselijk mis.
Paul Verhoeven, Arnold Schwarzenegger, Philip K. Dick: blockbusters kunnen niet beter gewapend zijn dan dit subversieve verhaal over geïmplanteerde herinneringen en bedrijfsspionage. Total Recall, een van de duurste films van zijn tijd, is de ultieme high concept sci-fi-actiefilm.