De heroïneverslaafde Mark worstelt door slechte ideeën en ontwenningspogingen met zijn vrienden: Sick Boy, Begbie, Spud en Tommy. Eenmaal clean vlucht hij naar Londen. Maar zijn verleden achterhaalt hem wanneer plots Begbie en de sluwe Sick Boy voor zijn deur staan.