Nicole, 22 jaar, geniet met haar beste vriendin Véronique van een rustige zomer in het ouderlijk huis terwijl haar ouders weg zijn. Wanneer Nicole’s oudere broer met zijn band komt logeren om een album op te nemen, wordt de vriendschap tussen de meisjes op de proef gesteld.
Een jonge vrouw dwaalt tussen moeilijke vriendschappen en romantische mogelijkheden in Stéphane Lafleurs sprankelende, sluw komische drama. Net zo gevoelig voor de millennial-ennui als Frances Ha, baadt deze parel uit Quebec in de dromerige lethargie van de zomer en het plezier van tijd verspillen.