Een vrijzinnige beeldhouwer gaat een gepassioneerde affaire aan met de prachtige Olga die al evenveel snakt naar seksueel experiment als hij. Naarmate hun relatie vordert besluiten de twee te trouwen, maar dit wordt tegengewerkt door de moeder van Olga.