Twinless
Deze verrassende buddykomedie, die prijzen won op Sundance, vindt een schokkende verbondenheid in gedeeld verdriet. James Sweeney, die het scenario schreef, regisseerde en acteerde, werkt samen met Dylan O’Brien om verrassende catharsis en duistere lachjes uit de zwarte wolk van verdriet te persen.