Mert en Selin wonen ongehuwd in Istanbul, zij is zakenvrouw, hij fotograaf. Er is echter iets duidelijk mis in hun relatie. Wanneer de zomer aanbreekt, besluiten ze een roadtrip te maken naar de Egeïsche kust en een verrassende omweg biedt de mogelijkheid om hun relatie te redden.
Selim Evci’s speelfilmdebuut brengt een vervreemde relatie in kaart tijdens een verhitte zomer. Met sensuele cinematografie onderzoekt dit psychologisch acute verhaal over moderne ennui en spiritueel isolement hoe twee mensen naast elkaar kunnen blijven leven zonder te compromitteren wie ze zijn.