Kameraadschap en vluchtige vreugden verzachten de harde realiteit in deze 4K-restauratie van de Turkse klassieker Don’t Let Them Shoot the Kite. De film van Tunç Başaran, legt de diepe veerkracht van zijn personages vast door de tedere blik van een kind en getuigt van een tijdloze energie.