Uncle Yanco
Oktober 1967. Agnès Varda is in San Francisco om haar nieuwste film te promoten. Getipt door haar vriend Tom Luddy ontmoet ze een familielid van wie ze nog nooit had gehoord. Zijn naam is Jean Varda, met als koosnaam “Yanco”.
In het “aquatische suburbia” van Sausalito, temidden van de drijvende huizen, herontdekt Agnès Varda haar oom en onthult ze een nieuwe levensstijl. Haar korte film werpt een alternatieve blik op de bekende Summer of Love in de Bay Area, en is doordrongen van psychedelische en utopische beloften.