Undine
Christian Petzold geeft een unieke draai aan een oude mythe in dit stadssprookje, waarin legende, romantiek en architectuur worden gecombineerd. We dagen je uit om niet in zwijm te vallen voor de chemie tussen Paula Beer en Franz Rogowski, die zich bewijzen als een van dé hedendaagse filmduo’s.