Unrelated
Joanna Hogg, één van de beste Britse regisseurs, ontsteeg met deze film haar televisiecarrière en rolde vrij onverwachts in de filmwereld. Een aangrijpend en evenwichtig onderzoek over de klasse die vakantie viert in Italië, met in de hoofdrol Tom Hiddleston.