Valley Girl
Nicolas Cage speelt een vertederend sullige jongen tegenover een blozende Deborah Foreman in deze tienerliefdesfilm over klassenverschillen. De jaren 80 new wave en powerpop maakt de verliefde sfeer van deze moderne versie van Romeo en Julia, die de weg vrijmaakte voor Amy Heckerlings Clueless.