Videoheaven
Sinds de jaren 1980 is de videotheek een onmisbare plek geweest voor de filmcultuur. Vertelt Alex Ross Perry het verhaal van de buurtvideotheek om bredere maatschappelijke veranderingen te belichten. Daarbij maakt hij gebruik van zowel populaire als meer kunstzinnige bronnen.