Onze harten smelten weer voor de legendarische Agnès Varda, wier humanisme en tact hierin worden gekoppeld aan de beroemde fotograaf JF. Ze vieren het leven—net als die van henzelf—met tedere speelsheid; dit onweerstaanbare duo betoverde heel Cannes!