Waging War
In deze idiosyncratische zwart-witfilm vinden volwassen spanningen en filosofische problemen plotseling een chaotische uitweg in de vorm van therapeutisch kinderspel. De vrijgevochten cinematografie bootst de emotionele catharsis na die mogelijk worden als volwassenen weer leren kind te zijn.